#1 2009-04-17 19:51:05

Arinori

Radny

Punktów :   

Poradnik dla Mistrza Gry

Witajcie mistrzowie sesji(gier) mam dla was mały dział(temat) poświęcony prowadzeniu gier,lecz jeżeli zostaniecie mistrzami sesji,będziecie musieli zaopatrzyć się w:
-kostkę do gier,

UWAGA:
To tylko kilka przykładów potworów. Każdy MG Może „tworzyć” dodawać do sesji inne potwory.(potwory muszą być prawdziwe nie zmyślone),
Ustalając
Opis
Atak:, czyli Atak+ atak broni
Obronę:, czyli Obronę+ obronę pancerza.
Umiejętności.

Przykład:



Psy-zwykle polują w stadach, ścigając ofiarę i zamęczając ją, zanim się do niej naprawdę dobiorą.
Atak:6
Obrona:3


By dodać do sesji przedmiot musisz ustalić (przedmiot to też broń)(potwory muszą być prawdziwe nie zmyślone)
Opis:
Co dodaje nam:

Przykład:
Amulet śmierci złoty duży amulet zawieszony na małym łańcuszku. Podwaja on naszą siłę.
Dzięki niemu możemy podnosić wielkie ciężary.
Atrybuty: Podwójna siła.

W bibliotece wszystko musi być wpisane...

MG może tworzyć-potwory,broń,pancerze, zwoje,berła,księgi z nowymi czarami,ubrania,przedmioty.

Jak prowadzić sesje?
Tak jak prowadzone ,są w górach,lesie ,czy ruinach...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.boardogame.pun.pl www.menedzerskoki.pun.pl www.animacjaspoleczna.pun.pl www.g7x8s1.pun.pl www.motolipno.pun.pl